הסדנה הפעילה להכנה ללידה והכנה פרטנית ללידה

ידע הוא כח -המשפט הזה מלווה אותי מאז ומתמיד והינו חלק משמעותי מהסיבה שגרמה לנו ליצור את הסדנה הפעילה להכנה ללידה.

אני מאמינה שכדי ללדת כמו שאת רוצה, חשוב שאת והשותפים שלך תדעו מה עומד לפניכם. כיצד מתקדם תהליך הלידה, כיצד מתנהלת לידה בית חולימית קונבנציונלית, מהן האפשרויות ללידה טבעית, מה האפשרויות העומדות בפנייך בכל מצב וכיצד את יכולה להתמודד עם כאבי הלידה וכל מה שקורה במהלכה בצורה הנכונה ביותר עבורך.

לכן, בקורס הכנה ללידה שבנינו – הסדנה הפעילה להכנה ללידה תקבלי את כל המידע העדכני ביותר שקיים כיום, תקבלי כלים שיעזרו לך להתחבר לגופך, להבין מה קורה בו ולהתמודד עם צירי הלידה.

מתוך הבנה שחשוב שתקבלו את כל המידע, ובמקביל תקבלו תמיכה עוטפת ויחס אישי, בנינו את הסדנה הפעילה להכנה ללידה במבנה המשלב קורס הכנה ללידה קבוצתי הכולל הרצאות מאשת מקצוע וותיקה ומנוסה עם נסיון של מאות לידות בחדר לידה, עם קורס הכנה פרטני ללידה הכולל עבודה אינטימית ופרטנית העונה לצרכים המדוייקים שלך ושל השותף/ השותפה שלך ברמה של אימון רגשי לקראת הלידה, תרגול עיסויים ותנוחות להקלה בלידה, היכרות עם שיטת ספינינג בייביס , היכרות עם הכלים שיסייעו לך בלידה ועוד.

בנוסף, מתוך עבודת הדולה, היכרות ונסיון עמוק עם תחום הלידה וההורות הראשונית, למדנו שאסור להתמקד רק בחוויית הלידה, ושיש משמעות רבה גם להכנה לחיים אחרי הלידה. זו הסיבה, שמתוך 4 המפגשים בסדנה הפעילה להכנה ללידה, מפגש אחד אינו קורס הכנה ללידה אלא קורס הכנה לחיים שאחרי הלידה  וכולל הדרכת הנקה עם מדריכת הנקה מוסמכת וסדנת הכנה רגשית להורות עם מאמנת רגשית המתמחה בעבודה עם אמהות.

הסדנה הפעילה ללידה של גְּדוּלָּה אינה מסתפקת בעבודה בסדנה עצמה. המשתתפות בקורס הכנה ללידה מקבלות חוברת עבודה הכוללת את כל המידע שתצטרכו לזכור בזמן אמת, וכן תרגילים לעבודה אישית שיקדמו אותך לחוויית לידה טובה.

הכנסי לפרטים על מועד הסדנה הפעילה להכנה ללידה הקרובה באזורך.

קורס הכנה פרטני ללידה

קורס הכנה ללידה המיועד לזוגות עובדים, עסוקים שלא מעוניינים להתאים את זמנם ללוח זמנים של קורס קבוצתי רגיל. קורס ההכנה הפרטני מותאם ללוח הזמנים שלכם ומאפשר גמישות מירבית מבחינת התכנים המועדפים עליכם. צרי איתנו קשר ונתאם מפגשי הכנה ללידה עם אחת מהדולות – מדריכות הכנה ללידה של גְּדוּלָּה.

קורס הכנה ללידה באנגלית – Childbirth education classes

צרי אתנו קשר לתיאום קורס פרטני או לקבוצות קטנות לדוברי אנגלית בתיאום מראש עם דולה – מדריכת הכנה ללידה דוברת אנגלית של גְּדוּלָּה.

קורס הכנה ללידה בספרדית –

צרי אתנו קשר לתיאום קורס פרטני או לקבוצות קטנות לדוברי ספרדית בתיאום מראש עם דולה – מדריכת הכנה ללידה דוברת אנגלית של גְּדוּלָּה.

קורס רענון לקראת לידה חוזרת –

צרי איתנו קשר למפגש עיבוד חוויית הלידה הקודמת והכנה הכוללת מידע, טיפים, תרגול ועוד, לקראת חוויית לידה חיובית.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google

עוד
בבלוג