כשהדולה שלך מסייעת לך גם מרחוק

כן, אני יודעת .

אני לא הדולה הסטנדרטית.

כבר כתבתי על זה בעבר.

אני דולה מודרנית. דולה שמשלבת את ההיכרות העמוקה עם תהליך הלידה, עם היכולות שלנו כנשים, עם כלים שאנחנו מעבירות מדור לדור כבר שנים, עם העולם המודרני בו אנחנו חיות:

עם  האפשרות להיות זמינה בדרכים שונות וחדשות, עם האפשרות להיעזר בטכנולוגיה לטובת רכישת ידע משמעותי לחוויית הלידה, עם האפשרות להשתמש בכלים שייצרו עבורנו סדר, הבנה של מה שקורה לנו ומעט שליטה – בתוך חוויות ההריון, הלידה וההורות שאינן ניתנות לשליטה.

לאורך השנים שאני מלווה לידות ניהלתי את פורום הריון ולידה, ניהלתי דפים וקבוצות בפייסבוק, בניתי אתר מלא במידע וחידשתי אותו שוב ושוב.

רכשתי המון ידע מאתרים שונים ונעזרתי בכלים שונים, אבל תמיד הרגשתי שמשהו חסר.

כמי שהטלפון (מרצון או שלא) הוא מכשיר שימושי עבורה, המחזיק בתוכו מגוון ענק של כלים המשמשים אותה כל יום, הבנתי כבר לפני שנים שאפליקציה תוכל להיות חיבור נהדר בין מידע נגיש לכלים שישמשו נשים לקראת הלידה, במהלך הלידה ולאחריה במהלך ההורות הראשונית.

לאורך השנים, כמעט עם כל משפחה שליוויתי כדולה, הבנתי כמה חשובים יכולים להיות כלים אמינים ככלי לתזמון צירים, כלי למעקב תנועות עובר,  צ'ק ליסט אינטראקטיבי עם רשימת הציוד ההכרחי ללידה וכמובן – אפשרות לבניית תכנית לידה שתייצר תיאום ציפיות בריא בין היולדת למלווים שלה וכמובן לדולה שלה. הבנתי שדולה אונליין היא ההשלמה המושלמת לשירותי הדולה.

שנים פינטזתי על האפליקציה הזו.

שתשלב את כל מה שאשה צריכה לקראת לידה ויותר מזה.

זה יכל להישאר בגדר פנטזיה עד שבאה אנה סיריצוב, הדולה שהאמינה בי ובעשייה שלי, והכירה לי את בן זוגה.

בשילוב כוחות ורעיונות, עם רעות פרעם בן עמי ואלינור אלוני שלקחו אחריות על התוכן למחשבון ההריון, וכל הדולות של גדולה שבדקו, שלחו פידבקים והציעו רעיונות נוספים נוצרה גדולה אונליין.

אפליקציית גדולה אונליין כוללת את כל מה שפינטזתי שיהיה – ויותר.

אפליקציית גדולה אונליין ניתנת להורדה בחינם בחנות האפליקציות של גוגל (בינתיים, אנחנו עובדים גם על גרסא לבעלות האייפון מביניכן) וכוללת כבר עכשיו:

–        את כל המאמרים, הטיפים והכתבות שתוכלי לרצות באתר גדולה החדש.

–        גישה לכל סרטוני ההדרכה להכנה ללידה של גדולה.

–        משפטי השראה מתחלפים לקראת הלידה.

–        מחשבון הריון המאפשר מעקב אחר שבוע ההריון ומידע רלוונטי לכל שבוע.

–        כלי למעקב אחר תנועות העובר שיסייע לך לוודא שאת מרגישה מספיק תנועות.

–        כלי ייחודי לתזמון צירים המאפשר מעקב אחר אורך הצירים, המרווח ביניהם והתכיפות שלהם ובמקביל לשים לב לתנועות העובר ואף לתעד ירידת מים במידת הצורך. את כל אלה תוכלי לשלוח בווטסאפ לדולה שלך, לבן הזוג או לכל מי שתרצי להתייעץ עמו בלחיצת כפתור.

–        צ'ק ליסט אינטראקטיבי עם רשימת ציוד מומלצת ללידה אותה תוכלי לשתף בווטסאפ לכל מי שיסייע לך לוודא שתיק הלידה שלך מוכן.

–        כלי למציאת בית היולדות הקרוב המאפשר ניווט ישירות לבית היולדות באמצעות WAZE.

–        קופוני הטבות משתלמים במיוחד עבור ועבור משפחתך.

–        שאלון לבניית תכנית הלידה הויזואלית של גדולה – השאלון הראשון בארץ שיעלה עבורכם מגוון אפשרויות ללידה שאפילו לא העליתם שקיימות, יאפשר לך לתאם ציפיות עם השותף שלך ללידה ועם הדולה שלך וייצר עבורך PDF צבעוני עם אייקונים מעוצבים אותו תוכלי להציג לצוות המטפל בחדר לידה ולייצר תקשורת שתסייע לחוויית הלידה שלך להפוך לטובה.

–        כלי לרישום ומעקב הטיפול בתינוק – תיעוד הנקות, החלפות חיתולים, האכלות ועוד.

אפליקציית גדולה אונליין הוגדרה מראש לשמש אותך גם בהריון, גם כאמא או הורה טרי וגם לדולות ונשות מקצוע, ורעיונות הפיתוח הנוספים שלנו עבורה נמצאים כבר עתה בתהליך עבודה.

אז הפנטזיה שלי כבר באוויר. זמינה עבור כל אשה שרוצה לאפשר לעצמה ולשותפים שלה חוויית לידה טובה ומעצימה. אני מזמינה אותך להכנס לחנות האפליקציות, להוריד אותה ו…. לספר לי מה דעתך.

 

מרגישה שאת צריכה תמיכה צמודה בלידה?
כנסי למלא שאלון התאמת דולה ונעזור לך למצוא את הדולה בשבילך.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google

עוד
בבלוג