אירועים וסדנאות בגְּדוּלָּה

קורס הכנה ללידה דיגיטלי
להתכונן ללידה מתי והיכן שתרצו עם כל המידע, הטיפים, התרגילים והטכניקות לחוויית לידה טובה
רוית שטרן גינת

חוויית הלידה היא תהליך אישי ואינטימי ובכל זאת – יש המון דברים שחוזרים על עצמם כמעט בכל לידה.

לאורך שנים ארוכות בהן אני עובדת עם זוגות לקראת הלידה, אני שומעת מזוגות רבים שפחות מתאים להם להצטרף לקורס הכנה ללידה קבוצתי – בין אם מדובר בקורס הכנה ללידה של בית חולים, או קורס הכנה ללידה של קופת חולים, ואפילו הקורסים הפרטיים או קורסים הכוללים כלים מעולם הדמיון המודרך – יש זוגות שפשוט לא מתאים להם הקונספט של פופים, כריות, תרגול תנוחות ונשימות עם זוגות אחרים ואחרים שפשוט לא מצליחים להתאים את לוח הזמנים שלהם ללוח הזמנים הקבוצתי.

זוג מתרגל לידה על הגב בקורס הכנה ללידה

גם אני הייתי שם – אני זוכרת את עצמי בהריון הראשון: מגיעה כל יום הביתה עם האהוב שלי אחרי 20:30, אחרי יום מלא בעבודה… למי היה כוח או זמן להצטרף לקורס הכנה ללידה עם 4-6 מפגשים?

היום אני יודעת כמה חשובה ההכנה ללידה. היום אני מודעת לעובדה שידע זה כוח חזק ומשמעותי ורואה עד כמה לידע הזה השפעה מהותית על חוויית הלידה של נשים ושל בני הזוג שלהן.

היום אני יודעת, שלא משנה איזו לידה את רוצה, חשוב שתתכונני לכל האפשרויות וחשוב מכל – שתרכשי לעצמך כלים שיעניקו לך ולבן הזוג שלך חוויה טובה.

זו הסיבה שהתרגשתי כל כך לייצר את קורס ההכנה ללידה הדיגיטלי שלי בבית "פמילי סקול" – מיזם שמטרתו לאפשר בטחון דרך ידע למשפחות החל משלב ההריון וכלה בהורות לפעוטות באמצעות קורסים דיגיטלים עם מנחים מובילים בתחומם.

הקורס הדיגיטלי להכנה ללידה שבניתי הוא הקורס המקיף ביותר שתמצאו ברשת – הוא כולל בתוכו 14 שיעורים המחולקים למקטעים לפי נושאים ועוסק בכל מה שאני מאמינה שאתם חיייבים לדעת לקראת הלידה – החל בתהליך הלידה מבחינה פיזיולוגית ותהליכית, דרך סימני לידה, נקודות אזהרה והתערבויות וכלים להתמודדות עם התהליך כמו תנוחות, נשימות ועיסויים וכלה ברגעים הראשונים של האם והתינוק לאחר הלידה.

במיוחד בתקופת הסגר והבידוד בשל וירוס הקורונה, אני מאמינה שמגיע לך להגיע מוכנה ללידה. מגיע לך קורס הכנה ללידה מקצועי ומקיף המועבר על ידי מדריכת הכנה ללידה וותיקה ומנוסה.

אני מאמינה, שאם לא מתאים לכם להשתתף בקורס הכנה ללידה קבוצתי, ואם לא תבחרו גם במפגשים פרטניים עם הדולה שלכם, קורס הכנה דיגיטלי ללידה הוא הדרך הקלה, הנוחה והיעילה להגיע מוכנים ללידה – מכל מקום, בכל זמן ובמחיר שווה לכל כיס.

 

אז למה אתם מחכים? הירשמו עכשיו לקורס הכנה דיגיטלי והתחילו לצפות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google

עוד
קורסים ואירועים