איזון הגוף – Body Alignment

טכניקת בודי ספין – איזון הגוף היא שיטת ריפוי אנרגטית המאזנת בין הגוף הפיזי, הרגשי, המנטאלי והרוחני.השיטה פותחה על ידי ד"ר ג'ף לוין, במקצועו אדריכל, הילר ונטורופת .

חוסר כח, כאב, תקיעות וחוסר התקדמות בחיים קשורים כולם לחסימות אנרגטיות, שעשויות לנבוע מסיבות שונות אך משפיעות עלינו גם באופן פיזי ממש.

באמצעות שימוש בטכניקת הבודי ספין – איזון הגוף ניתן לזהות היכן נמצאות חסימות ומה מקורן. במהלך הטיפול בטכניקת איזון הגוף מתבצעת למעשה שיחה עם תת המודע של המטופל. באמצעות מבחן שריר או מטוטלת. התשובות שמתקבלות באמצעות מבחן השריר או המטוטלת מספקות מידע פיזי (איברי גוף או בלוטות) וכן מידע רגשי (פחד, תחומי חיים, רגשות, אנשים, תקופות זמן). המסייעים להעלות נושאים, פחדים או חסימות, להכיר בהם ולאזן אותם.

לאורך התהליך המטופל חווה את הנושאים שעולים ובעזרת דמיון מודרך מבוצע איזון רגשי במקביל לאיזון נקודות אנרגטיות תוך שימוש בטכניקת הבודי ספין הכוללת שימוש בכרטיסים מגנטיים יחודיים.

כמי שחוותה לא מעט טיפולי בודי ספין אצל מורתי נירית שפירא וכן אצל חברותי בקורס, אני יכולה לספר על חווייה מיוחדת ומשנת חיים. בחרתי להשתמש בכלי ה בודי ספין לסיוע לנשים אחרות וכן לעבודה עם נשים שאני מלווה לקראת הלידה כחלק מעבודת הדולה, על מנת לסייע להן להגיע לחווית לידה טובה יותר, שלמה יותר והורות ראשונית קלה ומתגמלת יותר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google

עוד
בבלוג