המלצות על דולה וסיפורי לידה

סיפור הלידה של אלה – גרסת הדולה

 

הורים יקרים
רק לפני שנה וחצי הייתי הדולה שלכם בלידה השניה . למרות שזו היתה לידה שניה , זו לא היתה לידה קלה. היא התחילה עם זירוז שלקח לו המון זמן לעבוד, המשיכה באילוץ לשכב על המיטה ואפידורל, ונגמרה לשמחתנו בלידה רגילה בלי ואקום, למרות שאפיק היה סנוב ונולד הפוך, עם האף למעלה.
לקראת הלידה הזו הרגשתי שאת ממש לא חושבת על הלידה… היית עסוקה בעבודה ועם הילדים וחששתי מאד שגם הפעם הלידה תתחיל רק עם זירוז. לכן הופתעתי ושמחתי לקבל ממך טלפון שהתחילו הצירים לבד.
אמרת לי שהם התחילו בלילה רחוקים ולא סדירים. לא נשמעת לי בלידה ולכן הסברתי לך שמה שאנחנו מחפשים הוא צירים ארוכים וכואבים, ושפחות חשוב לנו כל כמה זמן הם יגיעו. המלצתי לך לנסות להנות בינתיים מהיום ואמרת שזה בדיוק מה שתכננתם. סיכמנו שאני מחכה לעדכון ממך.
לקראת ערב הם התחזקו. יצאתי לכנס שהייתי אמורה להשתתף בו ולקחתי אתי בגדים להחלפה ואת תיק הלידה. כשהתקשרת שוב אמרת שהם התארכו וכואבים יותר ושאת רוצה לצאת. מהתיאור שלך הבנתי שאת עדיין בשלב הלטנטי, אבל הבנתי שזה זה, ובכל זאת – לידה שלישית יכולה להתקדם מהר.
נפגשנו במיון יולדות. צירים לא סדירים אבל ארוכים וכואבים. העברנו כמה צירים לפני שהכנסתי אותך לחדר ולשירותים. אשה שהגיעה ריחמה עליך, ואמרתי לה שאין על מה לרחם ושבקרוב תלדי.המיילדת בודקת אותך ומגלה 3-4 ס"מ יפים. צריך רק מוניטור כדי להגיע לחדר הטבעי. מוניטור.את יושבת על המיטה ונושמת מדהים. אנחנו מחזיקים לך ידיים, מלטפים ונושמים אתך. זה לא פשוט לעבור את הצירים על המיטה ואת תוהה איך תצליחי להמשיך לעבור את זה בהמשך וחושבת שאולי עדיף כבר אפידורל ודי. את לא מבינה למה את מרגישה מסטולית ומסוחררת ואני מסבירה לך שאת פשוט מתמודדת מדהים עם הצירים ונושמת נהדר ושההורמונים פשוט ממסטלים אותך. אני מבקשת ממך לשחרר ולתת להם לשלוט בך אבל זה לא פשוט.קר לך ברגליים, ורק היום הבנתי שזה היה דו משמעי – את מפחדת.. מספרת לנו על כל מה שמפחיד אותך ואני שמחה שאת משחררת …מעסה לך את הרגליים שיתחממו… עוד בדיקה של הרופא שמאשר לך להכנס לחדר הטבעי – אותה פתיחה.
סוף סוף הגענו לחדר הטבעי.. פינטזת על המים הרבה זמן. אחרי כמה דקות בעמידה ועל הכדור החלטנו לא לחכות שתגיע מיילדת והתקדמנו לג'קוזי . בהתחלה רק ישבת למעלה עם השפורפרת עליך. הצעתי לך לעמוד ולהרים את הרגל וזה עזר יותר. הפחד עלה שוב ובקשתי לתת לך הומאופטיה. קצת אחרי כן הרגשנו שינוי משמעותי בצירים – הם נהיו צפופים סדירים וארוכים… נכנסת לג'קוזי. ונשכבת בתוך המים. רצית לנוח . המים זורמים עליך, בן זוגך מלטף לך את הפנים ובציר את מחזיקה את הידית, נושמת, אני מעסה ומחזיקה לך את הבטן ו… חוזרת לנוח. הסתכלנו אחד על השני והבנו שאת מתקדמת. סוף סוף נכנסה מיילדת . הגיעה מיילדת מקסימה שאני מכירה מלידות קודמות בשם אילנית. מאחר וקצת דאגת לתינוקת, שלא הרגשת את התנועות שלה בזמן הצירים, בקשת לשמוע דופק. יצאנו מהמים ושמענו דופק. אמרת שלוחץ לך בטוסיק ולכן אילנית בקשה לבדוק אותך. היא עדכנה שיש 8 ס"מ ושהראש של התינוקת ממש נמוך. חזרנו עוד קצת למים. עכשיו לחץ לך מאד בכל ציר. עוד 2-3 צירים והבנו שאת לוחצת, היית כל כך עדינה שחשבתי שעוד יש לנו קצת זמן ובכל זאת יצאתי לקרוא לאילנית.עזרנו לך לצאת מהג'קוזי.עלית למיטה ואמרת שאת מרגישה שאת יולדת אותה עכשיו. אילנית עמדה לפקוע את המים כמו שסכמתן, אך ברגע שהיד שלה התקרבה המים פקעו מיד… לא היה אפילו זמן למצוא תנוחה אחרת שתהיה לך נוחה יותר. הראש היה כבר כמעט בפרינאום. בקושי הספקתי למצוא את בקבוק השמן לפרינאום ולפתוח אותו. עוד לחיצה אחת ואלה פשוט נשפכה לה החוצה, עוד דקה והיא על הידיים שלך, וטיפה אחר כך יונקת בתאבון… בערך שעה אחרי שנכנסנו לחדר הלידה… עוד שעה אחרי כן, ועזרתי לך להתקלח, כמו חדשה, אפילו בלי תפרים…
ההתמודדות המדהימה שלך בלידה, הבהירה לי כמה חזקה ועוצמתית אני שמחה שהנסיבות אפשרו לך סוף סוף בלידה השלישית , ללדת כמו שאת יכולה ולהבין כמה מדהים הגוף שלך וכמה נהדרת את… אני מעריצה אותך, ואני יודעת שגם בן זוגך…
מזל טוב!! אוהבת , רוית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google

עוד
המלצות וסיפורי לידה