המלצות על דולה וסיפורי לידה

אלינור אלוני דולה

 

כשנכנסתי להריון, וכבר התחלתי לתכנן את הלידה שלי, היה לי ברור שחלק אינטגרלי מהתהליך הזה תהיה דולה. רציתי מישהי שמכירה את התהליך, את המערכת, ושתלמד להכיר גם אותי, כך שבזמן הלידה, ההתמודדות שלי תהיה מיטבית ככל הניתן.

כמו כן, ידעתי שהבן זוג שלי ירצה לקחת פעיל בלידה, ולהיות הפה והעיניים שלי, אבל בהיותו חסר נסיון בסיטואציה, הוא צריך שמישהי תעזור לו להיות שם בשבילי.

ואז הייתי צריכה לבחור דולה. מחברות רבות הבנתי שמומלץ לקבוע עם מספר דולות, להיפגש איתן לפגישת היכרות ואז לבחור את מי שהכי מתאימה לנו.

בעוד שאין בעיה עם התהליך הזה, ופגישת היכרות היא אכן חשובה, התהליך הזה לוקח המון זמן ומשאבים שלי, של בן זוגי וגם של הדולה עצמה.

לכאן נכנסת רוית.

מעבר לשמה שהולך לפניה, אני גם מכירה את רוית עוד מילדות, ולכן ידעתי שכל מיזם שהיא מקימה, אני רוצה להיות חלק ממנו.

לאחר שיחה עם רוית בה חידדתי לה את הרצונות והציפיות שלי מהלידה, היא המליצה לי על אלינור.

סיכמנו להיפגש, ו-וואו. וזו הייתה אהבה ממבט ראשון.
אחרי הפגישה, כששאלתי את עופר מה הוא חושב, הוא ענה שזה נראה שפגשתי את הנפש התאומה שלי.

לאחר הפגישה התחלנו עם פגישות ההכנה ללידה.  כל כך נהנינו מהתהליך, והחיבור רק התחזק.

במהלך ההכנה תכננו את הלידה האידאלית + התכוננות לדברים לא צפויים וכיצד נתמודד איתם. אלינור הסבירה על כל שלב בתהליך, התערבויות צפויות, ויחד הכנו תכנית לידה.

. בסוף המפגשים, כבר ממש ציפיתי למסיבה שתכננו בחדר לידה (כן, כן…).

כצפוי, העובר שלי לא התהפך וסירב שיעזרו לו בכך, והיה ברור שאני הולכת לכיוןן קיסרי. למרות התפנית המבאסת, אלינור הייתה שם לצידי לאורך כל הדרך.

ראשית, היא הייתה היחידה (היחידה!) בכל רשת התמיכה שלי, שהצליחה לעודד אותי, להכיל אותי, ולהבין אותי. יחד בכינו על הבאסה, אבל גם גיבשנו תכנית פעולה.  היא עזרה לחולת שליטה כמוני, להחזיר שליטה בתוך סיטואציה שהרגשתי בה לחלוטין חסרת אונים.

כמו כן, מפגשי ההכנה לא היו לשווא. הם עזרו לנו להתמודד עם ההכנה לניתוח, הניתוח ואחריו, והם היוו את הבסיס להתנהלות שלנו מול צוות בית החולים, הטיפול בתינוק וקיום ביות מלא ואפס הפרדה כמו שרצינו.
גם אחרי הלידה, היא המשיכה להיות שם בשבילי.

בעוד שאני עוד לא בשלה לדבר על ילד נוסף, אבל כרגע, אני מצפה לזה רק בשביל שאלינור ואני נוכל לקיים את מסיבת הבריטני בחדר הלידה שתכננו.

בקיצור, ממליצה. ממליצה לקחת דולה, בייחוד דרך גדולה ובייחוד בייחוד את אלינור 3>

סנדה קרשו.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google

עוד
המלצות וסיפורי לידה