הומאופטיה בחדר לידה

""

להומאופטיה יעילות מדהימה בזמן לידה. השימוש בהומאופטיה לרוב מפחית את הצורך בהתערבויות רפואיות, ומסייע ליולדת במהירות ביעילות ובטבעיות.

ההומאופתיה היא שיטה טבעית התופסת תאוצה גדולה בשנים האחרונות בישראל ובעולם כולו, השיטה מציעה פתרונות למגוון רחב של תופעות ותחלואים בין אם הם רגשיים, נפשיים או פיזיים, כל זאת ע"י שימוש במיצויים הקרויים רמדי אותם מכינים מחומרים טבעיים בלבד בצורה מאוד מדוללת. התרופות ההומיאופתיות מעוררות את כוחות הריפוי הקיימים בתוכנו ומזכירה להם כיצד לפעול.

ההומיאופתיה היא אידיאלית לנשים בהריון ובלידה מאחר והיא בטוחה, פשוטה ויעילה ביותר לשימוש. אין מניעה להשתמש בה בתקופת ההריון, לידה, עם תינוקות ואפילו עם אנשים שרגישים ביותר לתרופות אחרות מאחר ואת התרופות ההומיאופתיות מכינים רק מחומרים טבעיים כגון: פרחים, מלח, עצים ועוד חומרים מהטבע, אותם מכינים בצורה מאוד מדוללת מה שהופך את המיצויים לעדינים ביותר. נשים רבות בוחרות לעבור את תקופת ההריון עם חוסר נוחות החל מבחילות ועד עצירויות ללא מענה מתוך דאגה לתופעות לוואי או השפעות להריון ולעובר . בשביל נשים אלה ההומיאופתיה היא בהחלט אפשרות מצוינת.

כמו כן תרומתה של ההומיאופתיה בזמן לידה גדולה מאוד, כיום מילדות, דולות ונשים רבות בוחרות לשלב הומיאופתיה כחלק בלתי נפרד מתהליך הלידה ושמחות לגלות שלידה בהחלט יכולה להיות קלה וטובה יותר בעזרת ההומיאופתיה אשר מסייעת בהרבה סיטואציות במהלך לידה ולפעמים במקרים שאין חלופה קונבנציונלית וחוסכת התערבויות רפואיות שאותן היא פותרת במהירות וביעילות. יש לזכור שההריון והלידה הינם תהליכים טבעים וככאלה עדיף לתמוך בהם באמצעים טבעיים.

כידוע וברור לכולנו כל אישה חווה את הלידה קצת אחרת. ההומיאופתיה מאפשרת תמיכה ביולדת ובתהליך הלידה בהתאמה למצב הרגשי והפיזי של היולדת והבחירה במיהול ההומיאופתי המתאים ביותר נבחר בהתאם לצורך של היולדת ובהתאם לתהליך הלידה. מאחר וזוהי שיטת ריפוי הוליסטית היא רואה את מצבה הרגשי והפיזי של היולדת כדבר משמעותי ביותר במהלך הלידה. לא מעט מקרים שמסיבות רגשיות כגון פחד, התרגשות גדולה, הלידה אינה מתקדמת כמצופה או מקרים הפוכים בהם הלידה לא מתקדמת כמצופה והיולדת חווה לחץ ודאגה רבה דבר שלא מסייע כלל להתקדמות הלידה כך שהפתרון ההומיאופתי נותן מענה בו זמנית בדרכו ההוליסטי.

לדוגמה, רמדי הקרויה CAULOPHYLLUM יכולה לחזק צירים חלשים, לקדם לידה ארוכה ומתישה.

ARNICA יכולה להילקח לאחר לידה, ומזרזת את תהליך ההחלמה וההבראה של האם.

התרופות ההומיאופתיות יוכלו גם לסייע במקרים בהם השלייה מתעכבת לצאת, דימום מסיבי לאחר לידה, פחד ואפילו כאב גדול ותשישות יכולים לקבל מענה הומאופתי יעיל, הרבה פעמים מפחית את הצורך בתרופות שיכולות להוביל לתופעות לוואי.

הרמדיס ההומיאופתיות עובדות מהר במהלך לידה וההשפעה מורגשת כמעט מידית. כך לדוגמא במקרה של שרה (שם בדוי) שבתחילת לידתה חשה פחד מאוד גדול, פחדה לאבד שליטה, הרגישה שהיא הולכת למות, היא קיבלה רמדי בשם ACONIT ובתוך דקות הפחד התפוגג והיא חשה שיש לה את האומץ ללדת.

במקרה אחר ליאת (שם בדוי) מצלצלת אלי מחוץ לחדר לידה ומספרת שהיא חווה צירים סדירים, ארוכים וכואבים מאוד אך בבדיקה אמרו שיש פתיחה של ס"מ וחצי, עברו כבר שעתיים ואין התקדמות בפתיחה לשאלתי האם יש משהו שמטריד אותה היא מספרת שהיא חוששת מהלידה כי אין לה מושג למה לצפות, האם תעמוד בזה. ליאת קיבלה רמדי העשויה מפרח היסמין, ותוך זמן קצר המחשבות והפחדים נעלמו ובשיחה אחרי שעתיים ליאת כבר היתה בפתיחה של 6 ס"מ ובידיעה שהיא תעמוד בזה.

לעומת זאת שירה (שם בדוי) חוותה צירים לא סדירים אך מציקים במשך 3 ימים ולילות, התסכול שלה היה גדול, ביום הרביעי היא קיבלה רמדי בשם CAULOPHYLLUM שהסדירה את הצירים תוך פחות משעתיים, בערב של אותו יום היא חיבקה את ילדה הבכור.

גם הדר השתמשה ב CAULOPHYLLUM במהלך לידתה כאשר בפתיחה של 4 ס"מ הצירים פשוט נעלמו והרופא המליץ על זירוז, הדר השתמשה ברמדי ההומאופתית במקום בזירוז כימי, תוך דקות הצירים חזרו ולאחר 3 שעות כבר הניקה תינוקת יפיפייה.

לפני מספר שנים כשהייתי תומכת לידה (דולה) מתחילה זכיתי להיות שותפה ללידות רבות חלקן בחרו להשתמש בהומיאופתיה כהכנה ללידה ובמהלך הלידה וחלקן לא. נוכחתי לראות שלא רק שיש הבדל בין הלידות, אלה שההבדל הוא עצום. הנשים שנטלו את המיצויים חוו לידות קצרות וקלות יותר, ההתערבויות הרפואיות היו מעטות בלבד מאחר והלידות התקדמו בצורה טובה וכאשר הלידה דרשה צורך בהתערבות כלשהיא כגון צירים לא אפקטיבים או לא סדירים, הדבר נפתר באמצעים הומאופתים בלבד ומנעו את הצורך בשימוש של זירוזים וכדומה. בהמשך התחילו לזרום לקליניקה נשים שביקשו ללדת בעזרת הומאופתיה אותן הייתי מצידת בידע ובערכה הומאופתית לחדר לידה ובמידת הצורך הייתי מלווה אותן טלפונית ע"י הנחיית הבן זוג במהלך הלידה, הפידבקים היו מדהימים. פגשתי נשים רבות שלידתן לא החלה או לא התקדמה בשל פחדים או התרגשות מאוד גדולה, למדתי להכיר את החששות והפחדים ולהתאים את הרמדי ההומאופתית שתסייע, תשחרר, תרגיע והחשוב מכולם תקדם את הלידה.

הבנתי שכל אחת ואחת יכולה לשלב את ההומיאופתיה בלידתה בקלות ולחוות לידה קלה, טובה ומעצימה וזאת בעזרת מענה יעיל, בטוח וקל לשימוש בזמן לידה ושכל יולדת יכולה לשלב אותו בלידתה ולהנות מתמיכה משמעותית מהמלווה שלה, להגדיל את הוודאות להקטין את חוסר השליטה ולחסוך הרבה מהקשיים, מהאכזבה ומחוסר האונים.

בשביל להיעזר בהומיאופתיה במהלך הלידה בצורה טובה מומלץ להתכונן מראש, המלווה בלידה צריך להביא ערכה הומאופתית לחדר לידה ומעט ידע על השימוש בה, אפשר להעזר בתומכת לידה מקצועית המשלבת בעבודה הומיאופתיה או להעזר בהומאופת דרך הטלפון. חברת "דר' קיי" אותה הקמתי מאמינה כי לידה יכולה להיות קלה וטובה יותר בסיוע הומיאופתיה ולכן מציעה ערכות לחדר לידה שקלות מאוד לשימוש עם הסבר מפורט, תמיכה טלפונית ויחס אישי וכל זאת על מנת להפוך את הלידה שלך לחוויה טובה ולהתחיל את ההורות בצורה טבעית ושמחה.

לינוי הופמן

הומאופתית מוסמכת ותומכת לידה
מנהלת חברת דר' קיי המספקת פתרונות הומאופתים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google

עוד
בבלוג