תנאי שימוש אפליקציה

כללי
1. גדולה – מרחב להתפתחות ועוצמה נשית ("גדולה") מברכת אותך על הצטרפותך למעגל לקוחותיה ומאחלת לך שימוש מהנה ובטוח במוצריה.
2. גדולה מספקת כלים למעקב וניהול ההריון, לקראת הלידה וההורות הראשונית ("המוצרים") במסגרת יישום לטלפון או לטאבלט ("אפליקציה") (להלן יחדיו "השירותים").
3. מסמך זה מנוסח בלשון נקבה מטעמי נוחות בלבד. הפנייה היא לנשים וגברים כאחד.
4. עליך לקרוא את תנאי השימוש הבאים (להלן: "ההסכם" ו/או "תנאי השימוש") בקפידה לפני השימוש באפליקציה, במוצרים או בשירותים המוצעים על ידי גדולה.
5. על ידי התקנת האפליקציה והשימוש בה, במוצרים או בשירותי גדולה בכל צורה שהיא, את מסכימה כי קראת וכי הנך מחויבת להוראות הסכם זה.
6. אם אינך מסכימה לכל התנאים וההתניות של הסכם זה, עליך להפסיק באופן מידי כל שימוש באפליקציה ובמוצרים, ולמחוק את האפליקציה מהמכשיר הנייד והמחשב שלך.
7. את מצהירה ומתחייבת כלפי גדולה כי את בגיל חוקי ליצירת הסכם מחייב וכי את רשאית באופן חוקי להשתמש במוצרים ונוטלת על עצמך אחריות מלאה על הבחירה והשימוש במוצרים והגישה לשירותי גדולה.
8. תוקפו של הסכם זה מרגע הורדת האפליקציה או התקנת המוצרים (לפי הקודם) ועד סיומו לפי התנאים המפורטים מטה.
9. בכפוף לעמידתך בתנאי ההסכם, גדולה מעניקה לך בזאת רישיון מוגבל, אישי, שאינו בלעדי, בלתי עביר ובלתי ניתן להמחאה ו/או להענקת רישיונות משנה, בלתי-מסחרי, ואשר ניתן לביטול באופן מלא בכל עת, להשתמש באפליקציה, בתוכן ו/או בשירותים על גבי מכשיר נייד שבבעלותך או בשליטתך ("הרישיון"). אין בתנאי הרישיון בכדי להעביר אליך כל זכות באפליקציה או בקשר אליה, אלא רק זכות מוגבלת להשתמש בה בהתאם לתנאי ההסכם.
10. השימוש באפליקציה, בתוכן ו/או בשירותים כפוף גם לעמידתך בתנאי השימוש הרלוונטיים למכשיר הנייד שברשותך.
11. גדולה תהא רשאית, בכל עת, לחסום ו/או לא לאפשר את גישתך לאפליקציה, לתוכן ו/או לשירותים, כולם או חלקם, באופן זמני או לצמיתות, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, במקרים בהם יעלה חשש שהפרת את הוראות ההסכם או את הוראות הדין או משיקולים הקשורים לאבטחת מידע ולניהול סיכונים, בנוסף לכל סעד אחר העשוי לעמוד לרשות גדולה על פי כל דין החל.
12. אינך רשאי/ת (בין בעצמך ובין על-ידי מי מטעמך): (א) להשתמש באפליקציה לכל מטרה בלתי חוקית, בלתי מוסרית, ו/או בלתי-מורשית ולעשות בה כל שימוש לרעה ו/או שימוש לא סביר ביחס למטרות שלהן נועדה האפליקציה; (ב) לפגוע או לשבש את פעולת האפליקציה; (ג) לעקוף את כל האמצעים בהם משתמשת גדולה על מנת להגן על פרטיות המשתמשים; (ד) ליצור מאגר מידע על-ידי הורדה ואחסון שיטתיים של כל או חלק מהתוכן, בין היתר באמצעות כלים אוטומטיים וטכנולוגיות לסריקת מידע, כריית מידע ו/או אחזור אוטומטי או איסוף של מידע מתוך האפליקציה; (ה) להעביר או להנגיש בכל דרך אחרת, בקשר לאפליקציה, כל וירוס ו/או כל תוכנה זדונית אחרת, או כל קוד מחשב, קובץ, יישום או תוכנה אחרים אשר עשויים להזיק, או נועדו להזיק לפעילות האפליקציה; ו/או (ו) להפר אי אלו מתנאי ההסכם. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, בכל אחד מהמקרים הנ"ל תהא גדולה רשאית לבטל את רישומך לשירותים, או לחסום את גישתך אליהם.
13. משתמשים לא רשומים, אינם רשאים להעלות תוכן פרסומי לאפליקציה או ליתר השירותים. הפרה של הוראה זו תאפשר לגדולה לבטל את רישומו של משתמש שאינו משלם, או לחסום את גישתו לשירותים.
14. גדולה רשאית, מעת לעת, לבצע באפליקציה שינויים, לרבות הרחבות, גריעות, שיפורים, התאמות וכל שינוי אחר וכן לעדכן את תנאי ההסכם. גדולה תודיע לך על שינויים מהותיים בדרך שתקבע גדולה (לרבות באמצעות הודעה במסך הבית של האפליקציה), בכפוף לכל דין. המשך שימושך באפליקציה, בתוכן ו/או בשירותים יעיד על הסכמתך וקבלתך את תנאי ההסכם המעודכנים.
15. כתנאי לשימוש במוצרים או היבטים מסוימים של השירותים, תידרשי להירשם בגדולה ולבחור סיסמא ושם משתמש (להלן: "זיהוי משתמש").
16. עליך למסור לגדולה פרטי רישום מדויקים, מלאים ומעודכנים. אם לא תעשי כן, יהווה הדבר הפרה של הסכם זה, אשר עלולה להביא לסיום ההסכם והפסקת השימוש בשירותים.
17. אינך רשאיתי לבחור או להשתמש כזיהוי משתמש בשמו של אדם אחר במטרה להתחזות לאדם זה, או להשתמש כזיהוי משתמש בשם הכפוף לזכויות של אדם אחר, ללא הרשאה מתאימה.
18. הנך אחראית לשמירת הסודיות של הסיסמה שלך. הנתונים שמסרת בעת ההרשמה לשירות יישמרו במאגר המידע של גדולה. אין חובה על-פי חוק למסור את המידע, אולם בלא מסירתו יתכן ותוגבלי משימוש בשירותים טעוני הרשמה.
19. גדולה לא תעשה בפרטיך שימוש, אלא בהתאם למדיניות הפרטיות של גדולה, הניתנת לעיון באתר גדולה. על פי הוראת סעיף 11 לחוק הגנת הפרטיות אינך חייב/ת למסור מידע אישי ומסירת המידע נעשית על בסיס התנדבותי בלבד
20. בכל מקרה של שאלה בנושא מוצרים, האפליקציה או תקלות טכניות אחרות, הנך מתבקשת ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של גדולה באמצעות הדוא"ל app@gdoula.co.il.
21. הדין החל על הסכם זה, תוכנו והשירותים הוא הדין הישראלי בלבד, מבלי לתת תוקף לכללי ברירת הדין הבינלאומי הקבועים בו. סמכות השיפוט הבלעדית בכל מחלוקת שתתגלה בין הצדדים הנובעת מתנאים אלה, התוכנה ו/או השירות, הקשורים אליהם או המתייחסים אליהם, תהיה נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב בישראל.
22. אם תרצי לתבוע את גדולה בגין כל עילת תביעה אשר נובעת מהתוכנה או מהשירות או הקשורה אליהם, עליך לעשות זאת בתוך שנה אחת (1) מיום שנודעה לך עילת התביעה. אי-הגשת תביעה בתוך פרק הזמן האמור תחסום את זכות התביעה שלך וכמוה כויתור סופי ומוחלט מצידך על זכות זו.

אחריות
23. גדולה מספקת את השירות והתכנים הכלולים בו לשימושך "כמות שהם" ("AS IS") ובכפוף לזמינות. לא ניתן להתאים אותם אישית על מנת למלא את הצרכים של כל אחד מהמשתמשים. גדולה מסירה כל אחריות או מחויבות, בין אם מפורשת ובין אם משתמעת, בקשר לשירות, לרבות, ללא הגבלה, כל אחריות לסחירות, ולהתאמה למטרה מסוימת, מאפיינים, איכות, אי-הפרה, קניין, תאימות, תפקוד, אבטחה או דיוק.
24. בנוסף, ומבלי לגרוע מהאמור לעיל, גדולה לא תישא בכל אחריות בנוגע לדיוק המידע המצוי באפליקציה, התוכן, תנאי הלקוחות. לדוגמה, ייתכן כי בשל כך שחלק מהמשתמשים אישרו את השימוש בחלקים מסויימים באפליקציה, ו/או אישרו גישה לחלקים מסויימים בטלפון הנייד שלהם, וחלק אחר של המשתמשים לא עשה כן יווצרו דווקא עומסים אצל נותן השירות. משתמשים עשויים להעלות תוכן או דיווחים לקויים או בלתי מדויקים. שגיאות וחוסרים כאלה מהווים חלק בלתי נפרד מטבעו של שירות קהילתי הנסמך על דיווחי המשתמשים ועל המידע שהם מספקים.
25. הנך מסכימה ומכירה בכך שאת נושא באחריות המלאה והבלעדית לשימוש בשירות וההסתמכות עליו, וכן הנך מסכימה ומכירה בכך שההסתמכות שלך על השירות נעשית על אחריותך בלבד.
26. גדולה עושה כל מאמץ כדי לספק לך שירות מספק באיכות גבוהה. אולם, איננו ערבים לכך שהשירות יפעל באופן רציף או ללא טעויות, או שהוא יהיה זמין באופן תמידי או נקי לחלוטין מרכיבים פוגעניים, או שהוא בטוח, מוגן מפני חדירה בלתי מורשית למחשבי גדולה, חסין מפגיעות, נקי מתקלות, מבאגים או מכשלים, ובכלל זה, אך לא רק, כשלי חומרה, כשלי תוכנה וכשלי תקשורת בתוכנה, שמקורם ב-גדולה או בספקים שלה.
27. גדולה, ובכלל זה בעלי המניות שלה ומנהליה, לא תהיה אחראית עבור כל נזק ישיר, עקיף, מקרי או תוצאתי, או עבור כל נזק אחר, ואובדן (ובכלל זה אובדן רווח ואובדן מידע), עלויות, הוצאות ותשלומים, לא בנזיקין ולא באופן חוזי או בכל צורה אחרת של אחריות, הנובעת משימוש בשירות או קשורה בו או בחוסר יכולת להשתמש בשירות או מכל כשל, שגיאה או התמוטטות בתפקוד של השירות, או מכל תקלה או שגיאה שנעשתה על ידי הצוות שלנו או כל אדם הפועל מטעמו, או מהסתמכותך על התוכן של השירות, ובכלל זה, אך לא רק, תוכן שמקורו בצדדים שלישיים, או מכל תקשורת עם השירות, או עם משתמשים אחרים בשירות או דרכו, או מכל שלילה או ביטול של חשבון המשתמש שלך, או מכל פעולה של שמירת התוכן שלך בשירות, מחיקתו חשיפתו וכל שימוש אחר בו או אובדן שלו. בכל מקרה, הפתרון היחיד שלך יוגבל לתיקון טעויות או כשלים כאמור לעיל, וזאת בהתאם לנסיבות הרלוונטיות.
28. מידע ונתונים מסוימים המופיעים באפליקציה מתקבלים מצדדים שלישיים ו/או ממשתמשים אחרים ונמסרו לגדולה על-ידם או מטעמם. מידע זה נמסר לך "כמות שהוא" ("as is"), ללא כל התחייבות או אחריות מכל סוג שהיא, באופן מפורש או מכללא. גדולה אינה מתחייבת כי המידע והנתונים המופיעים באפליקציה ואשר התקבלו מצדדים שלישיים ו/או ממשתמשים אחרים כלשהם יהיו מדויקים ו/או חפים מטעויות, וגדולה אינו ערבה לנכונותם או מהימנותם של מידע ונתונים אלה.
29. זמינות ופונקציונאליות האפליקציה, התוכן והשירותים תלויים בגורמים רבים, אשר אינם מצויים בשליטת גדולה, לרבות תוכנה, חומרה, רשתות תקשורת, ספקי שירותים או קבלני משנה של גדולה או צדדים שלישיים אחרים (לרבות אלה המספקים שירותי אחסון ענן ושירותים סלולאריים וכן משתמשים אחרים). גדולה לא תהא אחראית לנזקים שנגרמו כתוצאה משיבוש או תקלה אשר אינם בשליטתה, ככל שעשתה מאמץ סביר למנוע אותם. בין השאר, ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, גדולה אינה אחראית לנכונות המידע שנימסר על ידי משתמשים לגדולה בקשר ליומנים שלהם.
30. בהקשר זה, ומבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, המידע שמספקת האפליקציה למשתמשים, מגיע במידה רבה ממשתמשים אחרים של השירות. מידע כזה הוא משתנה מטבעו וייתכן שתמצא שהוא לא מדויק, מלא או מעודכן. גדולה אינה יכולה לערוב לאמינותו או למהימנותו של מידע זה בכל זמן.
31. פונקציות מסוימות בשירותים עושות שימוש במידע מפורט לגבי מיקומך ומסלול תנועתך, לדוגמה בצורה של אותות GPS ומידע אחר אשר נשלח על ידי המכשיר הסלולארי שלך שבו מותקן ומופעל היישום של גדולה, לא ניתן לספק פונקציות אלה מבלי להשתמש בטכנולוגיה זו.
פרטיות
32. גדולה עשויה לחלוק מידע סטטיסטי מתומצת על המשתמש, שאינו מזהה, עם מפרסמים, שותפים עסקיים, מממנים וגופים אחרים. לדוגמא, באיזו תדירות משתמש עושה שימוש באפליקציה, או אילו מילים הן הנפוצות ביותר בשימוש במנוע החיפוש באפליקציה. גדולה תחלוק מידע אישי ספציפי על משתמש אם היא נדרשת לעשות זאת במטרה להיענות לכל הליך חוקי בר-תוקף כגון צו חיפוש, זימון לבימ"ש, חוק, או צו בימ"ש.
33. בשימוש באפליקציה ובמנוע החיפוש בה, את מסכימה לאיסוף ושימוש במידע כפי שמתואר לעיל. גדולה יכולה להחליט לשנות את מדיניות הפרטיות הזו מעת לעת.
34. גדולה מתחייבת למחוק מידע אישי שלך מהאפליקציה ולא לעשות בו שימוש לצורכי האפליקציה, כאמור לעיל, אם תתבקש לעשות כן על ידיך במפורש ובכתב.
35. גדולה לא תחשב כמפרה של ההתחייבות לפרטיות או פוגעת בפרטיות המשתמש בשל כל מידע, כהגדרתו בחוק המחשבים תשנ"ה – 1995 ו/או בחוק הגנת הפרטיות, שיהיה בו כדי לזהות משתמש או להתחקות אחריו על ידי אחר, שנובע מהשימוש באמצעי תקשורת אלקטרוניים.
36. תוכן שאת משתפת בו את כל המשתמשים אינו פרטי ואינו סודי ומן הראוי שלא יהיו לך ציפיות לסודיות או לפרטיות בקשר אליו. מידע שאת מעלה יפורסם ביחד עם מידע אישי אחר. לפיכך עליך לנהוג בזהירות ובהיגיון בריא כאשר את מעבירה מידע. לכל הפחות, עליך להפגין אותה דרגה של זהירות שבה את נוהגת כשאת מפרסמת מידע אישי באמצעים אחרים שאינם אינטרנט ושירותים סלולאריים.
37. את יכולה להחליט האם להעלות, או לא להעלות, תוכן מסוים לשירות. עם זאת, כל תוכן שאת מעבירה לפרסום עשוי להיות נצפה על-ידי כל המשתמשים בשירות ועל-ידי גדולה ומפרסמים.
38. אם תגדירי את החשבון שלך לשילוב עם רשתות חברתיות, לרבות על-ידי כניסה לאפליקציה על-ידי שימוש בחשבון שלך ברשת החברתית (כגון באמצעות החשבון שלך בפייסבוק) אזי את מסכימה לשיתוף מידע (לרבות מידע אישי) בין גדולה לבין רשתות חברתיות אלה.
39. השימוש של הרשת החברתית במידע שהועמד לרשותה על-ידי גדולה כפוף למדיניות הפרטיות של הרשת החברתית ונעשה בשליטת הרשת החברתית. שימוש זה אינו כפוף להסכם זה ולגדולה אין שליטה על הנעשה ברשת החברתית.
40. גדולה משקיעה מאמצים רבים בהגנה מפני סיכונים הטמונים ברשת האינטרנט ובסלולר, ככל שההגנה מפניהם נתונה בידיה. עם זאת, אין ביכולתה ו/או בשליטתה של גדולה למנוע לחלוטין את חדירתן ופעולתן של תוכנות זדוניות אשר עשויות להזיק, או נועדו להזיק לפעילות האפליקציה, לפגוע בפרטיותך, לצותת לתעבורת הרשת, לפרוץ למאגרי המידע של גדולה, לשרתים או למחשבים, להתחזות ליישום או לגדולה, לבצע תרמיות והונאות מקוונות, להזיק או לחבל בפעילות האפליקציה, התוכן ו/או השירותים.
41. על פי סעיף 13 לחוק הגנת הפרטיות הנך רשאית לבקש לעיין בחומר שבידי גדולה ואגורים במאגר המידע של גדולה. על פי סעיף 14 לחוק הגנת הפרטיות הנך רשאית לבקש לתקן את המידע.
42. פי סעיף 16 לחוק הגנת הפרטיות גדולה, מנהליה ועובדיה של גדולה מחויבים בשמירת סודיות המידע הפרטי אליו נחשפו אגב ביצוע עבודתם.
43. יודגש כי במשלוח הודעה לאדם שאינו משתמש באפליקציה את חושפת את אותו אדם למידע המצוי באפליקציה והנוגע לך כמו גם לפרטים אחרים הנוגעים לך ולאופן השימוש שלך באפליקציה.
44. הנך מעניק לגדולה רישיון לעשות שימוש במספר הטלפון שלך ובמספרי הטלפון השמורים בספר הטלפונים במכשירך כדי למצוא וליצור רשימה של משתמשי גדולה אחרים שייתכן שאתה מכיר ואולי תרצה ליצור עימם קשר
45. הנך מאשרת לגדולה לפרסם במסגרת האפליקציה ולאפשר למפרסמים לפנות אליך במסגרת האפליקציה, וכן לגדולה לפנות אליך עם הצעות של מפרסמים, כגון מבצעים, הנחות ועוד.
46. הנך מעניק לגדולה רישיון להשתמש במספר הטלפון שמסרת לגדולה על מנת לשלוח אליך הודעות SMS ככל שיידרשו במטרה לשפר את השירות לך ולכלל המשתמשים בשירותים; לספק לך תמיכה ועל מנת לטפל בבקשותיך ותלונותיך; לשלוח אליך עדכונים, הודעות ומידע נוסף בקשר לשירות לרבות מידע פרסומי; להציג או לשלוח אליך חומרי שיווק ופרסום מותרים (כהגדרתם בהסכם זה) כאשר את משתמשת באפליקציה; לערוך סקרים ושאלונים שמטרתם שיפור השירות; לאכוף את תנאי הסכם זה; ליצור עמך קשר כאשר גדולה סבורה שדבר זה הכרחי; כדי לטפל בקלקולים ותקלות; לצורך פעולה במקרה של מחלוקת, או הליכים משפטיים מכל סוג בינך לבין גדולה ו/או הפעלת השירותים, או בינך לבין משתמשים אחרים או צדדים שלישיים בקשר או בנוגע לשירות.
47. פרטיך רשומים במאגר המידע "לקוחות" בבעלות גדולה, שמספרו ______________
48. פרטי אשת הקשר בגדולה לכל שאלה הקשורה בפרטיות: טל' 052-8582071 דוא"ל info@gdoula.co.il שם רוית שטרן גינת

תשלומים ובטיחות מידע

49. היבטים מסוימים של השירותים עשויים להיות כרוכים בתשלום. עליך לשלם את כל התשלומים החלים עליך, בקשר עם אותם שירותים.
50. גדולה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המחירון שלה ולהטיל חיובים חדשים בכל עת, עם מסירת הודעה לך, אשר יכולה להישלח באמצעות דואר אלקטרוני או באמצעות פרסום באתר גדולה.
51. השימוש בשירותים לאחר הודעה כאמור מהווה הסכמה לחיובים החדשים. כל תשלום ששולם עבור השירותים על פי הסכם זה אינו ניתן להחזר, אלא אם נאמר אחרת באתר גדולה.
52. גדולה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את השירותים בתשלום בגין אי סדרים בתשלום.
53. מידע על משתמשים הכלול באפליקציה מאובטח בהתאם להנחיות הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים

פרסום ותכני המשתמשים
54. גדולה לא תישא באחריות לתוכן פרסומי או מידע מסחרי אחר שיפורסם באפליקציה ו/או בכל שירות אחר.
55. פרסום באפליקציה אינו מהווה המלצה או חוות דעת או הבעת דעה או עידוד, מצד גדולה, לרכוש את המוצר המוצג בפרסומת ו/או לעשות שימוש בשירות או מידע המוצג בפרסומת.
56. כל האמור בתנאי השימוש ביחס להגבלת אחריות גדולה יחול גם על פרסומות באפליקציה, בהתאמה ובשינויים המחויבים.
57. גדולה אינה מפרסמת בפועל ו/או מפיצה פרסומת, אלא רק מעמידה את האפליקציה כפלטפורמה ממוחשבת המאפשרת למפרסמים לפרסם בה, להציע מבצעים או לפרסם מידע בקשר לשירותים שלהם. בעצם התקנת האפליקציה והשימוש בשירותים את מאשרת כי את מסכימה לקבל הודעות ממפרסמים בנוגע לשירותים ולמבצעים לרבות פרסומים שהותאמו לחיפושים שערכת באמצעות האפליקציה או שירותים אחרים ואפליקציות אחרות המקושרות לה.
58. גדולה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את מדיניות הפרסומים שלה מעת לעת.
59. אין להעלות או לפרסם תוכן בעל אופי מסחרי (לרבות פרסומות) אלא באישור גדולה.
60. תוכן פרסומי מותר עשוי להופיע כמודעות מוקפצות
61. גדולה אינה ערבה, ואינה יכולה להיות ערבה, לאמינות או לדיוק של חומר פרסומי המתפרסם באפליקציה ו/או בכל שירות אחר. גדולה אינה תומכת בתוכן של פרסומים אלו ולא תישא באחריות כלשהי לכל עילה הנובעת מהסתמכות המשתמשים על החומר שפורסם באפליקציה.
62. אם נפגעת מתוכן שפורסם על ידי משתמש אחר, או אם נתקלת בפרסום אסור, הנך מוזמנת לפנות לגדולה לשירות הלקוחות ולדווח על הפגיעה או התוכן האסור.
63. כאשר את מעלה תוכן כלשהו לרבות תוכן פרסומי מותר, את מאשרת ומתחייבת שאת בעלת כל זכויות הקניין הרוחני בתוכן זה; שאת רשאית לפרסם את התוכן, להתיר לגדולה לפרסם את התוכן ולעשות שימוש בכל זכויות הקניין הרוחני שבתוכן או הנוגעות לו. גדולה אינה מקבלת בעלות בזכויות הקניין הרוחני של התכנים שאת מוסרת לפרסום. עם זאת, בעצם מסירת תכנים לפרסום בשירות, את מעניקה לגדולה ולמשתמשי השירות רישיון חינם, כלל עולמי, צמית, שאינו בלעדי ואינו ניתן לשינוי, ללא חובת תשלום תמלוגים ושניתן לרישוי משנה ולהעברה, להשתמש, להעתיק ולהפיץ את התוכן, להכין יצירות נגזרות ממנו, להציגו ולפרסמו בציבור. ההיתר אשר מוענק לגדולה בתכנים שלך ובקשר אליהם אינו מוגבל לשימושים אישיים, והוא חל גם על כל שימוש מסחרי בתוכן, בהתאם לשיקול דעתה המוחלט והבלעדי של גדולה. עם זאת, משתמשים אחרים רשאים להשתמש בתכנים שלך אך ורק למטרות שאינן מסחריות
64. גדולה רשאית לבדוק את התוכן לפני או אחרי פרסומו, למנוע את פרסומו של תוכן בלתי הולם, לא מדויק או שגוי, או להסיר תכנים כאלה לאחר פרסומם. גדולה אינה משתמשת בדרך כלל בזכותה לנטר תכנים, והיא עושה זאת במקרים נדירים בלבד.
65. גדולה שומרת לעצמה את שיקול הדעת הבלעדי לקבוע אילו תכנים יוצגו, משך הזמן להצגתם, מה יהיה מיקומם ועיצובם וכל עניין אחר הקשור לפרסומו של תוכן במסגרת השירות. גדולה אינה מתחייבת כי כל תוכן שיועלה יפורסם, באופן כללי או לפרק זמן מוגבל כלשהו.
66. תכנים הנמסרים על ידי משתמשים לצורך פרסומם אינם מבטאים את דעותיה או עמדותיה של גדולה ואין בפרסומם כל ערובה לתקפותם, אמינותם, עדכניותם, דיוקם או חוקיותם.

קניין רוחני ובעלות בשירותים
67. מבלי לגרוע מכלליות האומר לעיל, האפליקציה, התוכן והשירותים וכל זכויות הקניין הרוחני הנוגעות להם, לרבות זכויות יוצרים וסימני המסחר ו/או תכנים אשר ניתן לרשום בגינם סימן מסחרי (ביחד: "הקניין הרוחני") הם בבעלות גדולה ו/או נמסרו לה ברישיון ומוגנים על ידי דיני הקניין הרוחני בארץ ובעולם. כל זכות שלא הוקנתה לך במפורש על פי תנאי ההסכם תישמר בידי גדולה ונותני הרישיון שלו. אין להעתיק, להפיץ, לשנות, או לעשות יצירה נגזרת של כל תוכן הכפוף לזכויות הקניין הרוחני של גדולה, בכל אופן או בכל אמצעי, אלא אם הדבר הותר במפורש בתנאי ההסכם ו/או על פי כל דין החל. אף הוראה בתנאי ההסכם לא מהווה ויתור על קניינה הרוחני של גדולה על פי כל דין.
68. האפליקציה עשויה להשתמש או לכלול תוכנות, קבצים ו/או רכיבים הכפופים לתנאי רישיונות לרבות רישיונות קוד פתוח של צדדים שלישיים ("רכיבי צד שלישי"). הינך רשאית להשתמש ברכיבי צד שלישי בהקשר עם האפליקציה אך ורק בכפוף לעמידתך בתנאי הרישיון החלים צםו/או הנלווים לרכיבי צד שלישי הרלוונטיים. במקרה של סתירה בין תנאי הרישיון של רכיב צד שלישי ותנאים אלו, תנאי הרישיון של רכיב הצד השלישי הרלוונטי יגברו בנוגע לרכיבי צד שלישי אלו בלבד. תנאים אלה אינם חלים על כל רכיבי צד שלישי הנלווים ו/או הכלולים באפליקציה וגדולה מסירה כל אחריות הקשורה בכך. אתה מכיר בכך שגדולה אינו היוצר, הבעלים או מעניק הרישיון של רכיבי צד שלישי, וגדולה אינו מעניק כל מצג או התחייבות מכל סוג שהוא, באופן מפורש או מכללא, בדבר איכות, יכולות, תפעול, ביצוע או התאמתו של רכיב צד שלישי זה או אחר.