קורס הכנה פרטני ללידה

קורס הכנה פרטני ללידה הוא קורס הממוקד ספציפית בכם. בעבודה עם זוג אחד או שניים בקורס הכנה פרטני הדולה יכולה להתמקד במה שמעניין אתכם לקראת הלידה שלכם כך שהזמן המושקע בקורס הוא זמן נטו שלכם – בלי שאלות שאינן רלוונטיות אליכם, ועם מקסימום תשובות לשאלות שמעניינות אתכם.

למי מיועד קורס הכנה פרטני ללידה?

קורס ההכנה הפרטני מתאים במיוחד לזוגות עסוקים שלוח הזמנים שלהם אינו מאפשר הגעה לקורס קבוצתי ארוך ומלא ומעוניינים לתאם את הקורס לימים ושעות הנוחים להם.

קורס הכנה פרטני מתאים לזוגות שאינם מעוניינים בקורס הכנה ללידה "רגיל" אלא רוצים קורס שיתאים ללידה שהם מתכננים, לצרכיהם המיוחדים, עם מדריכת הכנה ללידה שתהיה קשובה רק להם ותדע להתאים את התכנים למה שרלוונטי עבורם.

קורס הכנה פרטני ללידה מתאים גם לשניים או שלושה זוגות המעוניינים לחלוק חווייה לימודית וחברתית לקראת המעבר להורות.

מבנה קורס ההכנה הפרטני ללידה

קורס ההכנה הפרטני מותאם ללוח הזמנים שלכם ומאפשר גמישות מירבית מבחינת התכנים המועדפים עליכם. הקורס בנוי משני מפגשים המתואמים בהתאם לנוחיות שלכם.

תוכן הקורס הפרטני להכנה ללידה

הקורס הפרטני להכנה ללידה כולל את כל המידע, הכלים, ההמלצות והטיפים הכלולים בסדנה הפעילה להכנה ללידה , כשהיתרון הגדול הוא בגמישות המאפשרת התמקדות בתכנים המעניינים אתכם – לידה עם משככי כאבים, לידה טבעית, לידת בית, דרישות וצרכים מיוחדים ועוד…

למידע נוסף ותיאום קורס הכנה פרטני ללידה צרו קשר להרשמה בהקדם – רצוי עד שבוע 28, לתיאום קורס שהוא חווייה בונה לקראת חוויית הלידה.

אשה שעונה על כדור לידה בעמידת שש ובן זוגה מתרגל עיסויים

אפשרויות נוספות לקורס הכנה ללידה בהדרכת דולה – מדריכת הכנה ללידה מבית גְּדוּלָּה:

  • קורס הכנה ללידה באנגלית – קורס פרטני או לקבוצות קטנות לדוברי אנגלית בתיאום מראש
  • קורס הכנה ללידה בספרדית – קורס פרטני או לקבוצות קטנות לדוברי אנגלית בתיאום מראש
  • קורס הכנה או רענון לקראת לידת בית – קורס המתמקד בצרכים היחודיים של יולדות המתכננות ללדת בבית ובני זוגן תוך מתן מידע על כל האפשרויות שעשויות להתפתח במהלך הלידה.
  •  קורס רענון לקראת לידה חוזרת – עיבוד חוויית הלידה הקודמת והכנה הכוללת מידע, טיפים, תרגול ועוד, לקראת חוויית לידה חיובית.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google

עוד
בבלוג