המלצות על דולה וסיפורי לידה

 

את ענת המאמא דולה המהממת שלנו, פגשנו כדולה בסטאז׳ דרך אמא אדמה, בהתחלה בכלל לא הציעו לנו אותה… אבל כנראה שהיא הייתה מיועדת אלינו, כי התעקשתי לקבל שם נוסף ובינגו! כבר מהפגישה הראשונה היה ברור לי ולבן זוגי שהיא האחת בשבילנו שתעזור לי אם לצטט אותה ״להיות המלכה של הלידה שלי״.
העיניים הטובות שלה והקשב הרב, השרו בי רוגע ונינוחות. היא זרמה והתעמקה בשלל הבקשות שלנו מוזרות יותר ופחות.
ליוותה אותנו בקורס הריון לשם דיוק מקסימאלי, וכיוון שההריון הוגדר כהריון בסיכון למדה מה שצריך בענייננו והתעניינה לפני ואחרי כל בדיקה.
בבוקר הלידה עם ירידת המים הגיעה יחד איתנו ישר לבית חולים כדי לתמוך וללוות מההתחלה, דאגה שיהיה לי כמה שיותר נוח וכמה שיותר צמוד לתוכנית הלידה אשר עליה עבדנו יחד ואותה הכירה היטב. ידעה להפיג מבוכה כשצריך ולעזור לי מתוך תשומת לב אלי ולבן זוגי.
כשנכנסנו לחדר לידה, ידעה לעזור לי להתאים את עצמי למציאות וההוויה. זו לנו לידה שניה, והיו לי כל מיני סוגים של ציפיות והיא עזרה לי להתמקד ברגע, לא בעבר ולא בתכנונים, אלא ״להזיז הצידה את כל הפחדים ולקבל בברכה ובשמחה את התינוק שלי״.
לשחרר, לנשום היטב, וגם לא להעלב ברגעים שרציתי את בן הזוג ולא מגע, כי הרי אני המלכה של הלידה שלי כאמור והיא שם כדי להכתיר אותנו…
הלידה הייתה מהירה וברגעים של חוסר וודאות ענת הייתה שם כדי לתת לי יד ולהרגיע אותי, אותנו.
אחרי שנולד לנו ילד בריא ומושלם בלידה טבעית ומהירה, דברים קצת הסתבכו לנו, ואני רעדתי מפחד פשוטו כמשמעו, ענת זכרה את כל הפחדים שלי מתוך ההכרות העמוקה שהייתה ביננו בתהליך הליווי, וידעה לעזור וללוות גם ברגעים המורכבים האלו. לעזור להתמודד עם השינויים בתוכנית. להתעקש להגיע אלי להתאוששות ולעדכן אותי על הרך שנשאר עם אביו, לא משנה מי עמד בדרכה. הרגשתי שיש לביאה לצידי. ואפילו לאשפוז שני שחזרנו אליו לצערנו, הגיעה וידעה לעזור בנוכחותה ובמילים הבוטחות שלה.
ליווי אמיתי מכל הלב, לא כזה שנע סביב הלידה ונעלם. כזה שבאמת ראה את המשפחה שלנו.
כך שלא משנה מה עברנו, לפני אחרי ובמהלך הלידה היא הייתה שם עבורנו.
יש לי מזל שהתעקשתי לקבל עוד מספר, כי ענת הייתה מספר המזל שלנו, דולה מעניקה, מכילה, מרגיעה ולביאה כשצריך, עניינית וחכמה עם חום עיניים וידיים טובות.
מומלצת מכל הלב
באהבה רבה
אדר-מיקי ושי הכט
ההורים של גל שיר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב google

עוד
המלצות וסיפורי לידה